Comanda si livrare

Metodele de plata sunt:
– numerar/card la sediul firmei daca se doreste ridicarea produselor de la depozit
– ramburs la primirea coletului pentru livrarea produselor prin curierat 
– prin transfer bancar OP (produsele se livreaza dupa confirmarea platii)

Pentru ridicarea produselor de la sediul NMC Romania, in baza platii online, este necesara confirmarea platii pe extras.

 

Termene de livrare

Pentru produsele aflate in stoc:

Profile interior: 24-48 ore prin intermediul Firmei de curierat;

Profile exterior: maxim 7 zile prin flota NMC Romania;

Pentru profilele la comanda sau care nu se afla in stoc:

Profile interior – 14 zile lucratoare

Profile Exterior – Gama ADRo-Décor – termen de executie 7-10 zile lucratoare la care se adauga dupa caz, perioada de livare pentru profilele de exterior;

Coletele care permit expeditia prin curier sunt livrate prin intermediul firmei de curierat Fan Courier.

Cu toate acestea, NMC STIL DISTRIBUTION SRL isi rezerva dreptul de a mari timpul de livrare in situatii speciale cu anuntarea clientului in prealabil. .

 

Neconfimarea comenzii

Daca ati facut comanda online sau prin e-mail, chiar daca ati primit un e-mail de inregistrare a comenzii dar nu ati fost contactat de operatorii nostrii pentru validare, sunati la unul din numerele afisate pe site, deoarece probabil au intervenit anumite probleme in functionarea serverului sau site-ului. Comenzile care NU pot fi validate telefonic de catre operatorii nostri NU vor fi livrate.

 

Returnarea produselor

Conform legislatiei in vigoare, puteti renunta la produsul cumparat in termen de 14 de zile de la primirea acestuia, cu o notificare scrisa catre compania noastra in prealabil.
Produsul returnat trebuie sa fie intact si in aceeasi stare in care a fost expediat, inclusiv ambalajul. Nu se pot returna produse deteriorate, murdare sau care au fost modificate la cererea clientului.

Nu se pot returna produsele custom (personalizate).

Plata transportului pentru returnarea produselor este suportata de catre client.

In situatia in care se constata ca la livrarea prin curier, marfurile sunt deteriorate, clientul are obligatia sa completeze un proces verbal semnat de angajatul firmei de curierat. Abia dupa aceea refuza produsul deteriorat, urmand sa-i fie livrat altul in loc pe baza procesului verbal.

Orice reclamatie privind neconformitatea produselor se face in maxim 48 de ore.Reclamatiile ulterioare nu sunt luate in considerare.

Deschide chat
Te putem ajuta?