Plata si livrare
 

Plată și livrare


Metodele de plată sunt:

- numerar/card la sediul firmei dacă se dorește ridicarea produselor de la depozit;

- ramburs la primirea coletului pentru livrarea produselor prin curierat;

- prin transfer bancar OP (produsele se livrează după confirmarea plății)

Pentru ridicarea produselor de la sediul NMC România, în baza plății online, este necesară confirmarea plății pe extras. 

Termene de livrare

Pentru produsele aflate în stoc:

Profile interior: 24-48 ore prin intermediul firmei de curierat;

Profile exterior: maxim 7 zile prin flota NMC România;

Pentru profilele la comandă sau care nu se află în stoc:

Profile Interior – 14 zile lucrătoare;

Profile Exterior – Gama ADRo-Décor – termen de execuție 7-10 zile lucrătoare la care se adaugă după caz, perioada de livare pentru profilele de exterior;

Coletele care permit expediția prin curier sunt livrate prin intermediul firmei de curierat Fan Courier. Cu toate acestea, NMC STIL DISTRIBUTION SRL își rezervă dreptul de a mări timpul de livrare în situații speciale cu anunțarea clientului în prealabil. 

Costul transportului la comenzi de sub 550 RON este stabilit de Fan Courier pentru fiecare comandă în parte. Pentru comenzile de peste 550 RON transportul este gratuit pentru zonele acoperite de rețeaua de transport. Kilometrii suplimentari sunt taxați în funcție de rețeaua de transport. În cazul kilometrilor suplimentari veti fi contact de către un operator.


Neconfimarea comenzii

Dacă ați făcut comanda online sau prin e-mail, chiar dacă ați primit un e-mail de înregistrare a comenzii, dar nu ați fost contactat de operatorii nostrii pentru validare, sunați la unul din numerele afișate pe site, deoarece probabil au intervenit anumite probleme în funcționarea serverului sau site-ului. Comenzile care NU pot fi validate telefonic de către operatorii noștri NU vor fi livrate. 

Returnarea produselor

Conform legislației în vigoare, puteți renunța la produsul cumpărat în termen de 14 de zile de la primirea acestuia, cu o notificare scrisă către compania noastră în prealabil. Produsul returnat trebuie să fie intact și în aceeași stare în care a fost expediat, inclusiv ambalajul. Nu se pot returna produse deteriorate, murdare sau care au fost modificate la cererea clientului. NU se pot returna produsele custom (personalizate). Plata transportului pentru returnarea produselor este suportată de către client.

În situația în care se constată faptul că la livrarea prin curier, mărfurile sunt deteriorate, clientul are obligația să completeze un proces verbal semnat de angajatul firmei de curierat. Abia după aceea refuză produsul deteriorat, urmând să-i fie livrat altul în loc pe baza procesului verbal. Orice reclamație privind neconformitatea produselor se face în maxim 48 de ore. Reclamațiile ulterioare nu sunt luate în considerare.