Plată și livrare
Metodele de plată sunt:
-
numerar/card la sediul firmei dacă se dorește ridicarea produselor de la
depozit;
-
ramburs la primirea coletului pentru livrarea produselor prin curierat;
-
prin transfer bancar OP (produsele se livrează după confirmarea plății)
Pentru
ridicarea produselor de la sediul NMC România, în baza plății online,
este necesară confirmarea plății pe extras.
Termene de livrare
Pentru
produsele aflate în stoc:
Profile
interior: 24-48 ore prin intermediul firmei de curierat;
Profile
exterior: maxim 7 zile prin flota NMC România;
Pentru
profilele la comandă sau care nu se află în stoc:
Profile
Interior – 14 zile lucrătoare;
Profile
Exterior – Gama ADRo-Décor – termen de execuție 7-10 zile lucrătoare la care se
adaugă după caz, perioada de livare pentru profilele de exterior;
Coletele care permit expediția prin curier sunt livrate prin intermediul firmei de curierat Fan Courier. Cu toate acestea, NMC STIL DISTRIBUTION SRL își rezervă dreptul de a mări timpul de livrare în situații speciale cu anunțarea clientului în prealabil.
Costul transportului la comenzi de sub 550 RON este stabilit de Fan Courier pentru fiecare comandă în parte. Pentru comenzile
de peste 550 RON transportul este gratuit pentru zonele acoperite de rețeaua de
transport. Kilometrii suplimentari sunt taxați în funcție de rețeaua de transport.
În cazul kilometrilor suplimentari veti fi contact de către un operator.
Neconfimarea comenzii
Dacă
ați făcut comanda online sau prin e-mail, chiar dacă ați primit un e-mail de
înregistrare a comenzii, dar nu ați fost contactat de operatorii nostrii pentru
validare, sunați la unul din numerele afișate pe site, deoarece probabil au
intervenit anumite probleme în funcționarea serverului sau site-ului. Comenzile
care NU pot fi validate telefonic de către operatorii noștri NU
vor fi livrate.
Returnarea produselor
Conform
legislației în vigoare, puteți renunța la produsul cumpărat în termen de 14 de
zile de la primirea acestuia, cu o notificare scrisă către compania noastră în
prealabil. Produsul returnat trebuie să fie intact și în aceeași stare în care
a fost expediat, inclusiv ambalajul. Nu se pot returna produse deteriorate,
murdare sau care au fost modificate la cererea clientului. NU se pot
returna produsele custom (personalizate). Plata transportului pentru returnarea
produselor este suportată de către client.
În
situația în care se constată faptul că la livrarea prin curier, mărfurile sunt
deteriorate, clientul are obligația să completeze un proces verbal semnat de
angajatul firmei de curierat. Abia după aceea refuză produsul deteriorat,
urmând să-i fie livrat altul în loc pe baza procesului verbal. Orice reclamație
privind neconformitatea produselor se face în maxim 48 de ore. Reclamațiile
ulterioare nu sunt luate în considerare.